sobota, 8 marca 2014

Wreszcie zrobiłam zdjęcia. Najpierw czapka i szalik dla mamy
I jeszcze serwetka dla mamy
Serwetka dla sąsiadki

Moja nowa tunika












Wzorowalam się na tej




Niestety wzor jest tutaj bardzo nieczytelny, wiec wzor taki zrobiłam




Dolna falbanka wyglada tak

Robiłam to z jakiegoś wzorku na serwetkę



No a teraz robię nadal moja tunikę, która bedzie się składała z wielu elementów. Takie już zrobiłam












Z okazji Dnia Kobiet dostałam mnóstwo kwiatów od męża (do zrobienia :) )





2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. I LOVE your blouse and would love to make a similar one but the one in the magazine. Would you be able to take a better photo of it? If not, could you tell me which is the stitch in British terms? For the circle part (the top part, not the waist .. You picked a color that I think says SPRING!!!

    OdpowiedzUsuń